۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۴۰۵۸
آیت الله اراکی:

صهیونیست ها منتظر ریخته شدن به دریا باشند | دولت شجاعانه و با اعتماد به مردم با دشمن برخورد کند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب نابودی صهیونیست ها را حتمی دانست و بر برخورد شجاعانه و مقتدرانه دولت با دشمن با تکیه بر قدرت مردم تأکید کرد.
آیت الله اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی در تجمع طلاب حوزه علمیه قم برای اعلام انزجار از آمریکا که پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اصول 5 گانه مورد تأکید قرآن در برابر عهد شکنی دشمنان عنوان کرد: خدای متعال در قرآن، منشوری را با 5 اصل برای تعامل با بدعهدان مورد اشاره قرار داده که باید در دستور کار ما قرار گیرد.

وی افزود: اولین اصل این است که کافران بدعهد بدترین جنبندگان روی زمین هستند که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نخواهند بود چون ایمانی به آنها ندارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: دومین اصل الهی این است که اگر دشمنان در برابر شما راه جنگ را در پیش گرفتند بدانید که مسلمانان پیروز این نبرد هستند.

وی اضافه کرد: ما به آنهایی که هوای جنگ را در سر می پرورانند و معتقدند با جنگ می توانند ایران را تهدید کنند می گوییم که شما ما را با جنگ آزموده اید و بدانید که پیروزی نهایی از آن پیروان پیامبر(ص)، امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) است.

آیت الله اراکی با هشدار به آل سعود خاطرنشان کرد: آل سعود به روایاتی که از پیامبر(ص) در کتاب های مهم شیعه و اهل سنت پیرامون ایرانیان وجود دارد مراجعه کنند و ببینند که کلید فتح جهان در دست ایرانیان است و یاران امام عصر(عج) ایرانیان هستند و این نسل شیران در رویارویی با جبهه کفر و استکبار، به دشمن پشت نخواهند کرد و از جوسازی رسانه های دشمن هراس به دل راه نداده و از نبرد برای احقاق حق خود خسته نمی شوند.

مشت پولادین ملت ایران بر دهان دشمنان

وی ادامه داد: آل سعود و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس که به دستور آمریکا با پول، تسلیحات، تبلیغات پشت سر صدام بودند و کمک های فراوانی به اوکردند، دیدند که چگونه با مشت پولادین رزمندگان و امت حزب الله ما مواجه شدند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: دشمنان در توطئه جدیدی، تمام کشورهای پیرامون ما را درگیر جنگ و فتنه کردند اما رزمندگان ایران اسلامی با مشت بر دهان آنها کوبیدند و پای آنها را از عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورها کوتاه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: سومین اصل این است که قرآن می گوید هرجا دیدید طرف مقابل شما پیمان شکنی و خیانت کرد، شما نیز مقابله به مثل کنید که این دستور قرآنی باید مورد توجه مسؤولان ما باشد.

آیت الله اراکی ابراز کرد: همانگونه که می دانستیم آمریکا عهدشکنی می کند، می دانیم که اروپایی ها نیز به عهد خود وفادار نیستند چراکه ما 40 سال است آنها آزموده ایم و دیده ایم که در زمان جنگ، در هنگام تحریم ها و در برجام، به تعهدات خود پشت پا زده اند.

مقابله به مثل؛ روش شرعی و عقلایی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: مقابله به مثل ما با دشمنان یک قاعده شرعی و عقلایی است و ما نیز همانگونه که خداوند دستور داده و منطق عقلانی حکم می کند باید عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ایران دانشگاه مقاومت است و نسل های ما در دامن مقاومت پرورش یافته اند و ما باید به آمریکا و اروپا بفهمانیم که به شما نیازمند نیستیم و از تحریم نمی ترسیم چراکه ما مرد جنگ، مقاومت، ایستادگی و صبر هستیم.

آیت الله اراکی در بخش دیگری از سخنان خود به ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان ما را با تحریم تهدید نکنند چراکه ما از تحریم نمی ترسیم و در دوران تحریم کشور خود را به بهترین شکل ساخته ایم، به انرژی هسته ای دست یافته ایم و تحقیقات علمی فراوانی را انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: ما از تحریم و جنگ استقبال نمی کنیم اما از تحریم و جنگ نیز نمی هراسیم و استوار ایستاده ایم و برای برجامی که شما پاره کرده اید ارزشی قائل نیستیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: اصل دیگر این است که دشمنان تصور نکنند از ما پیشی گرفته اند بلکه بدانند که آینده از آن ماست و آینده منطقه به دست ما رقم می خورد و ما توانستیم عراق و سوریه و لبنان را حفظ کنیم و مقاومت را در فلسطین حمایت کنیم و امروز صهیونیست ها در محاصره مقاومت هستند.

صهیونیست ها منتظر ریخته شدن به دریا باشند

آیت الله اراکی ابراز کرد: آینده به دست این ملت و رزمندگان و امت حزب الله که مقاوم، رزمنده، صابر و همواره در جبهه جهاد و مقاومت هستند ساخته خواهد شد و به صهیونیست ها اعلام می کنیم که در انتظار ریخته شدن به دریا و در هم کوفته شدن و نابودی حتمی باشید.

وی تأکید کرد: حوزه علمیه قم و رزمندگان و امت حزب الله باردیگر با رهبر انقلاب تجدید بیعت می کنند و گوش به فرمان ولی فقیه هستند، از تهدید نمی ترسند و دل به برجام نمی بندند بلکه دل به خدا و نصرت الهی می بندند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود به اصل پنجم مقابله با دشمنان عهد شکن اشاره و عنوان کرد: اصل دیگر این است که به رزمندگان خود می گوییم که اقتدار خود را بیشتر کنید، بر توان رزمی خود بیفزایید و برد موشک های خود را افزایش دهید چراکه این دستور خداوند است.

آیت الله اراکی در پایان خاطرنشان کرد: ما از پایگاه اصلی انقلاب اعلام می کنیم که به رهبر انقلاب لبیک می گوییم و با همت مردم، دلسوزی دلسوزان و تلاش مسؤولان و به وسیله جوانان و فرهیختگان، گره مشکلات کشور را باز خواهیم کرد و از دولت انتظار داریم که شجاعانه، مقتدارانه و با اعتماد بر قدرت مردم با دشمن برخورد کنند./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات